De afgelopen tijd heeft Nuances weer enkele folders en flyers ontwikkeld voor bedrijven uit Nederland en België. In deze weblog laten wij u graag een aantal uitwerkingen zien van door ons ontwikkeld artwork, zoals een drieluik folder, een brochure en een eenvoudige A5 flyer.

Voor IT-specialist Reuzado uit Haarlem ontwikkelde Nuances een compleet nieuwe huisstijl-lijn. Eén van de onderdelen van deze lijn betrof een ontwerp van een luxe brochure, modern vormgegeven en aansluitend bij het nieuwe bedrijfsimago van Reuzado: jong, fris en een klein beetje ‘spannend’. Dit resulteerde in een kwalitatief hoogwaardige brochure, waar alle diensten van Reuzado kort in besproken worden.

Nuances ontwikkelde verder voor De Boer Chauffeurs uit Utrecht een eenvoudige A5 flyer die met name tijdloos moest zijn. Als uitgangspunt werd de bestaande website genomen, zodat hiermee de uniformiteit in marketing-uitingen gegarandeerd werd.

Uiteindelijk ontstond een flyer waarmee De Boer Chauffeurs zich goed kan profileren, met name door professioneel beeldmateriaal en het benadrukken van de USP’s van het bedrijf.

 

 

Voor de Vlaamse privé-sauna BoraBora ontwierp Nuances een drieluik folder. De basis van de folder lag in een door de klant ontwikkeld basisdocument, waar een professionele versie van ontwikkeld werd. Om een extra luxe indruk te geven van de exclusieve dienst, is voor het drukwerk in samenspraak met BoraBora gekozen voor luxe, glanzend papier.

4/5 - (1 stemmen)