Met de komst van nieuwe media zijn er ook meerdere manieren ontstaan om uw naw-gegevens met anderen te delen. Maar ondanks LinkedIn, vCards, QR-tags en andere moderne toepassingen zijn visitekaartjes nog steeds de meest gebruikte manier om tijdens een netwerk-moment uw gegevens aan uw gesprekspartner te overhandigen. Veelal kiest men hierbij dan voor een standaard visitekaartje, al dan niet gelamineerd of dubbelgevouwen. Nuances introduceert nu het nieuwe, exclusieve en opvallende visitekaartje: het ‘Strookje’.

Het Strookje is een exclusief en luxe visitekaartje dat een aantal opvallende kenmerken heeft: het is uiterst smal, bevat weinig informatie en heeft een prachtige hoogglans uitstraling. Zowel aan voor- als achterzijde is er op 2 regels plaats voor enige tekst. Juist deze beperkte ruimte gecombineerd met het opvallende uiterlijk maakt dat uw boodschap krachtig overkomt.

Wilt u ook een opvallend visitekaartje? Kies dan voor het Strookje!

Rate this post