Op 1 maart 2011 gaat het ingenieursbedrijf W4Y officieel van start. In de aanloop naar deze datum heeft het bedrijf uit Harderwijk de gehele backoffice in gereedheid gebracht. Hierbij werd uiteraard ook gedacht aan het ontwikkelen van een passende huisstijl. Na een oriënterend gesprek werd er al snel gestart met een inspirerend traject, waar op het laatst zelfs nog een flinke verandering van het logo doorgevoerd werd.
Het resultaat mag er zijn: een niet te miskennen huisstijl, waarin met name duidelijk de core business van het bedrijf naar voren komt: W4Y is een ingenieursbedrijf, maar wel een met eigen insteek. De USP’s van het bedrijf zijn eenvoud, duidelijkheid en met name het vernieuwende aspect dat de financiële afwikkeling gericht is op resultaat en niet op inspanningsverplichting.
Deze USP’s maken dat het bedrijf iets anders en fris in de huisstijl verwerkt wilde zien. Er werd gekozen voor een brekende en opvallende oranje kleur welke ook in de inrichting van het bedrijfspand werd overgenomen. Zo werd een marktpositie ingenomen die wordt gekenmerkt door een duidelijke identiteit. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een passende website, deze zal naar alle waarschijnlijkheid vanaf 1 maart online zijn op www.w4y.nl.
Wij wensen ‘We for you’ adviseurs goede zaken en zijn verheugd dat wij er ook voor hun kunnen zijn wat betreft het verbeelden van de bedrijfsidentiteit.